2 Pages V  < 1 2  
Another Guy From Sweden :)
Patrik Jezierski
Jan 26 2008, 10:44 PM
GMC:er
Posts: 198
Joined: 16-January 08
From: Malmö, Sweden.
QUOTE (Henrik Skotth @ Jan 26 2008, 09:57 PM) *
Welcome, välkommen!

So, I gather that you study in Skövde still? How long is that education?

"Konfirmation" is simply "Confirmation" in english, btw smile.gif



Thanks smile.gif

Yeah I'll get my exam in june. The education is based on 2 years, but there's an extra year too choose for those who want smile.gif interested?

ahh ok, I didn't know the english word for it so I just guessed unsure.gif

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hisham Al-Sanea
Jan 26 2008, 11:41 PM
Instructor
Posts: 4.085
Joined: 19-October 07
From: middle east / lebanon
welcome to GMC man

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skennington
Jan 27 2008, 03:06 AM
Learning Roadie - Never Give Up - Moderator
Posts: 7.461
Joined: 25-November 07
From: Charlotte,NC USA
souds like you been around some good company! Welcome!

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcus Lavendell
Jan 27 2008, 12:40 PM
Instructor
Posts: 2.537
Joined: 27-May 07
From: Gothenburg, Sweden
Välkommen Patrik smile.gif

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!


--------------------
I use Elixir® Strings

Check out my video lessons and instructor board!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bondy
Jan 27 2008, 02:19 PM
Learning Roadie
Posts: 2.267
Joined: 27-September 07
From: Telford.Shropshire.England
Welcome to GMC hope you enjoy it biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!


--------------------
www.minorglance.com
www.facebook.com/minorglance
www.facbook.com/majorlookband
www.twiter.com/minorglance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toni Suominen
Jan 27 2008, 07:29 PM
Instructor
Posts: 3.038
Joined: 2-December 07
From: Rauma, Finland
Welcome to GMC! smile.gif

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!


--------------------
Gear:
-PRS Custom 22
-Edwards Les Paul
-PodXT
-Ibanez Acoustic


Check out my lessons and my instructor profile!

My Youtube channel

My Last.FM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
botoxfox
Jan 27 2008, 11:10 PM
GMC:er
Posts: 2.570
Joined: 20-February 07
Welcome

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrik Jezierski
Jan 28 2008, 11:57 AM
GMC:er
Posts: 198
Joined: 16-January 08
From: Malmö, Sweden.
Thanks everybody smile.gif

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!


This post has been edited by Patrik Jezierski: Jan 28 2008, 01:40 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Juan M. Valero
Jan 31 2008, 11:41 AM
Instructor
Posts: 4.270
Joined: 6-August 07
From: Girona - Spain
Hello !!! welcome to GuitarMasterClass, see you tongue.gif

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fsgdjv
Jan 31 2008, 11:20 PM
GMC:er
Posts: 1.255
Joined: 12-April 07
I actually have a question for you, since you're studying musik och ljudproduktion in Skövde. I'll just write it in swedish since it's so much easier laugh.gif

Vad finns det för arbeten man kan ha efter en sån utbildning, och hurpass djupgående går man inom de olika områderna som man läser där? Och hur står den utbildningen sig jämfört med andra utbildningar i sverige, t.ex. den i Piteå som jag har tittat en del på. Och du får gärna säga om det är något annat jag borde veta om det också, jag håller nämligen på och fundera på vad jag ska läsa vidare till just nu, och något åt det där hållet är defenitivt ett väldigt intressant alternativ för mig. Tack på förhand smile.gif

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stevie-Ray-Vaugh...
Jan 31 2008, 11:25 PM
Learning Rock Star
Posts: 1.119
Joined: 23-December 06
From: Canada!
Hello, Welcome to GMC!! biggrin.gif:D

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!


--------------------


But still I want answers, what's the point, what does all this mean?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrik Jezierski
Feb 2 2008, 04:23 PM
GMC:er
Posts: 198
Joined: 16-January 08
From: Malmö, Sweden.
Thanks everybody!
QUOTE (Fsgdjv @ Jan 31 2008, 11:20 PM) *
I actually have a question for you, since you're studying musik och ljudproduktion in Skövde. I'll just write it in swedish since it's so much easier laugh.gif

Vad finns det för arbeten man kan ha efter en sån utbildning, och hurpass djupgående går man inom de olika områderna som man läser där? Och hur står den utbildningen sig jämfört med andra utbildningar i sverige, t.ex. den i Piteå som jag har tittat en del på. Och du får gärna säga om det är något annat jag borde veta om det också, jag håller nämligen på och fundera på vad jag ska läsa vidare till just nu, och något åt det där hållet är defenitivt ett väldigt intressant alternativ för mig. Tack på förhand smile.gif

Hehe jo det e lite lättare med svenskan, men ett bra sätt att öva engelskan är att tvinga sig själv.
Just efter denna utbildningen kan du bli i stort sätt vad som helst, studio tekniker, mixare, arrangör, studiomusiker, låtskrivare. Den utbildningen går igenom nästan allt, men mest i studioteknik och arrangering. Mja det finns säkert bättre utbildningar, finns en i Stockholm, SAE, men den är privat och kostar en del att gå. Den i piteå har jag ingen aning om, men det finns många arbetsverkande som gått i piteå, så den utbildningen har ju resulterat i en del jobb för många. Kan bara snacka om min utbildning eftersom jag inte vet så mycket om piteåutbildningen.
Iaf, på musik & ljudproduktion, kräver det mycket jobb vid sidan om, lärarna går igenom, sen får man uppgifter varje vecka, oftast, beroende på vilken kurs, då man ska göra en låt, eller en pastisch på en låt, som ska vara klar o
färdigmixad till gången efter, sen får man då snacka för sin låt samtidigt som man får konstruktiv kritik, osv.
Det är mycket arrangering, då man får analysera och skriva stämmor till kända stycken osv. arrangera ett eget fyrstämmigt stråk arrangemang etc. Kolla gärna mitt stråk arr på min myspace http://www.myspace.com/patrikjezierski
det finns mycket att säga om utbildningen, men som sagt lärarna går igenom grundligt sen krävs det att du på egen hand pluggar och lär dig, och därför har man rätt lite lektioner i veckan vilket e rätt skönt så att man får tid till att plugga. Sen en av de bästa grejerna är att alla lärarna jobbar i musikbranchen, vilket många inte gör på andra utbildningar utan e bara, lärda för att lära ut. Sen får man kontakter av lärarna och en coach, jag fick t.ex. Staffan Hellstrand som coach.

vet inte om du fick mycket information om detta, men har du fler frågor, så är det bara att ställa dessa.

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe Kataldo
Feb 2 2008, 05:02 PM
Instructor
Posts: 1.994
Joined: 2-January 08
From: Los Angeles
Welcome

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!


--------------------
________________________________________________________________________________

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel Leopardi
Feb 2 2008, 05:10 PM
Instructor
Posts: 36.043
Joined: 3-March 07
From: Argentina
Hey Patrik!! Welcome to GMC!

gabriel.-

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!


--------------------
My lessons

Do you need a Guitar Plan?
Join Gab's Army

Check my band:Cirse
Check my soundcloud:Soundcloud

Please subscribe to my:Youtube Channel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fsgdjv
Feb 3 2008, 10:38 AM
GMC:er
Posts: 1.255
Joined: 12-April 07
QUOTE (Patrik Jezierski @ Feb 2 2008, 04:23 PM) *
Thanks everybody!

Hehe jo det e lite lättare med svenskan, men ett bra sätt att öva engelskan är att tvinga sig själv.
Just efter denna utbildningen kan du bli i stort sätt vad som helst, studio tekniker, mixare, arrangör, studiomusiker, låtskrivare. Den utbildningen går igenom nästan allt, men mest i studioteknik och arrangering. Mja det finns säkert bättre utbildningar, finns en i Stockholm, SAE, men den är privat och kostar en del att gå. Den i piteå har jag ingen aning om, men det finns många arbetsverkande som gått i piteå, så den utbildningen har ju resulterat i en del jobb för många. Kan bara snacka om min utbildning eftersom jag inte vet så mycket om piteåutbildningen.
Iaf, på musik & ljudproduktion, kräver det mycket jobb vid sidan om, lärarna går igenom, sen får man uppgifter varje vecka, oftast, beroende på vilken kurs, då man ska göra en låt, eller en pastisch på en låt, som ska vara klar o
färdigmixad till gången efter, sen får man då snacka för sin låt samtidigt som man får konstruktiv kritik, osv.
Det är mycket arrangering, då man får analysera och skriva stämmor till kända stycken osv. arrangera ett eget fyrstämmigt stråk arrangemang etc. Kolla gärna mitt stråk arr på min myspace http://www.myspace.com/patrikjezierski
det finns mycket att säga om utbildningen, men som sagt lärarna går igenom grundligt sen krävs det att du på egen hand pluggar och lär dig, och därför har man rätt lite lektioner i veckan vilket e rätt skönt så att man får tid till att plugga. Sen en av de bästa grejerna är att alla lärarna jobbar i musikbranchen, vilket många inte gör på andra utbildningar utan e bara, lärda för att lära ut. Sen får man kontakter av lärarna och en coach, jag fick t.ex. Staffan Hellstrand som coach.

vet inte om du fick mycket information om detta, men har du fler frågor, så är det bara att ställa dessa.


Thanks a lot for the reply! I know a bit more now, and it really seems interesting. I'll send you a pm if anything pops up that I'm wondering later. Once again, thanks biggrin.gif

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nemanja Filipovi...
Feb 3 2008, 10:42 AM
Singing Instructor
Posts: 3.391
Joined: 23-January 08
welcome to GMC...

You are at GuitarMasterClass.net


Don't miss today's free lick. Plus all our lessons are packed with free content!

Don't miss today's free blues, jazz & country licks. Plus all our lessons are packed with free content!


--------------------
Check out my video lessons and instructor board!

Participate im my new Crazy Blues Collaboration
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 




RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th March 2024 - 04:36 AM