Reply to this topicStart new topic
> I Need Money...
XxLeviathanxX
post Apr 5 2007, 03:55 AM
Post #1


GMC:er
*

Group: Members
Posts: 104
Joined: 4-April 07
From: Delaware
Member No.: 1.480



This sucks... I'm supposed to be starting a band this summer, and I need to save my money for a car, even though I need a new amp/ guitar b4 i can get it started. sad.gif .... Gene just brought up a good point.... we also need recording equipment... ain't that a B?

This post has been edited by XxLeviathanxX: Apr 5 2007, 04:14 AM


--------------------
RIP Dimebag-Heroes never die.

Xbox Live- ThePsYkoNXTdoor

13 on the field... 4-20 off the field.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leviathan
post Apr 5 2007, 04:50 AM
Post #2


GMC:er
*

Group: Members
Posts: 78
Joined: 29-March 07
From: I live in Delaware
Member No.: 1.435



QUOTE (XxLeviathanxX @ Apr 4 2007, 10:55 PM) *
This sucks... I'm supposed to be starting a band this summer, and I need to save my money for a car, even though I need a new amp/ guitar b4 i can get it started. sad.gif .... Gene just brought up a good point.... we also need recording equipment... ain't that a B?

Yeah the only thing that sucks about guitar is that it costs so much for stuff.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brainlesswonder
post Apr 5 2007, 07:02 AM
Post #3


GMC:er
*

Group: Members
Posts: 152
Joined: 4-February 07
From: New Jersey
Member No.: 1.161



I bought my first guitar and amp for about $250 bucks. I used that guitar and amp for two years. My rather lame band was good enough to book a lot of opening gigs for odd punk bands. I almost felt bad when I used all the money that $300 guitar and amp made me to replace the poor guy.

(P.S we literally recorded on a tape deck with the worlds worst mic. Seriously, it's officially the worlds worst mic - it's in the smithsonian now)

I guess what I'm saying is that if you really want to start a band just do it and make your first song "I play a piece of shit Peavey I found at a yard Sale."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeepRoots
post Apr 5 2007, 01:21 PM
Post #4


Get to da Chopper!
Group Icon

Group: GMC Senior
Posts: 2.700
Joined: 18-March 07
From: South Wales, UK
Member No.: 1.374



QUOTE (XxLeviathanxX @ Apr 5 2007, 03:55 AM) *
This sucks... I'm supposed to be starting a band this summer, and I need to save my money for a car, even though I need a new amp/ guitar b4 i can get it started. sad.gif .... Gene just brought up a good point.... we also need recording equipment... ain't that a B?


Same here man, i have a jackson but need to sell for my car/car insurance and will be using my crappy marshal guitar nd practice amp from now on. I really want a Dean but slim chances i'll be getting one this summer for my band. Nice to have a good old moan though ay? lol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
XxLeviathanxX
post Apr 5 2007, 04:46 PM
Post #5


GMC:er
*

Group: Members
Posts: 104
Joined: 4-April 07
From: Delaware
Member No.: 1.480



QUOTE (DeepRoots @ Apr 5 2007, 01:21 PM) *
Same here man, i have a jackson but need to sell for my car/car insurance and will be using my crappy marshal guitar nd practice amp from now on. I really want a Dean but slim chances i'll be getting one this summer for my band. Nice to have a good old moan though ay? lol

Good chioce in brands.... I have a Dean Vendetta4.0 and it pwns... I still need a guitar with a whammy bar tho... and the Vendetta doesn't have 1. I was looking at the MAB-1 ArmorFlame... its on my Gear Talk topic

This post has been edited by XxLeviathanxX: Apr 5 2007, 04:48 PM


--------------------
RIP Dimebag-Heroes never die.

Xbox Live- ThePsYkoNXTdoor

13 on the field... 4-20 off the field.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robin
post Apr 6 2007, 04:07 PM
Post #6


GMC:er
*

Group: Members
Posts: 2.483
Joined: 9-January 07
From: Alta, Norway
Member No.: 1.061



QUOTE (Leviathan @ Apr 5 2007, 03:50 AM) *
Yeah the only thing that sucks about guitar is that it costs so much for stuff.

Yeah, but the gear you buy you have for the rest of your life laugh.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 


RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th July 2017 - 09:50 AM